Spoločnosť REHAU vybavuje všetky sťažnosti. V prípade reklamácie prosím kontaktovať spoločnosť REHAU na týchto kontaktoch:

REHAU s.r.o.
Kopčianska 82A; 850 00 Bratislava
+421 2/68209110; bratislava@rehau.com

Spotrebiteľ môže ústne alebo písomne ​​oznámiť spoločnosti REHAU sťažnosť na konanie, činnosť alebo opomenutie spoločnosti REHAU alebo osoby konajúcej v jej mene alebo v jej prospech v súvislosti s distribúciou alebo predajom tovaru spotrebiteľovi.

 

Ústna sťažnosť by mala byť okamžite vyšetrená a podľa potreby napravená. Ak spotrebiteľ nesúhlasí s vybavením reklamácie alebo nie je možné ju okamžite prešetriť, musí spoločnosť o reklamácii a jej stanovisku k nej vyhotoviť zápisnicu a kópiu.

  • v prípade osobnej ústnej reklamácie odovzdať ju spotrebiteľovi na mieste,
  • v prípade ústnej sťažnosti oznámenej telefonicky alebo inou elektronickou komunikačnou službou

Ústnej sťažnosti oznámenej telefonicky alebo elektronickou komunikačnou službou musí REHAU prideliť jedinečné identifikačné číslo.

 

Záznam o sťažnosti musí obsahovať nasledovné:

  • meno a adresu Spotrebiteľa,
  • miesto, čas a spôsob podania sťažnosti,
  • podrobný popis sťažnosti spotrebiteľa, zoznam dokumentov, dokumentov a iných dôkazov predložených spotrebiteľom,
  • vyhlásenie REHAU o jeho stanovisku k sťažnosti spotrebiteľa, pokiaľ je možné sťažnosť okamžite prešetriť,
  • podpis osoby, ktorá spísala zápisnicu, a s výnimkou ústnej reklamácie podanej telefonicky alebo inými elektronickými prostriedkami spotrebiteľa,
  • miesto a čas zaznamenania zápisnice,
  • v prípade ústnej sťažnosti podanej prostredníctvom telefónu alebo inej elektronickej komunikačnej služby, jedinečné identifikačné číslo sťažnosti.

Spoločnosť REHAU musí na písomnú sťažnosť odpovedať písomne ​​do 30 dní od prijatia a prijať príslušné opatrenia na jej oznámenie. Spoločnosť REHAU musí uviesť dôvody zamietnutia sťažnosti.

REHAU je povinná uchovávať záznamy o sťažnosti a kópiu odpovede po dobu piatich rokov a na požiadanie ich predložiť kontrolným orgánom.

Ak bude sťažnosť zamietnutá, REHAU písomne ​​informuje spotrebiteľa, ktorý orgán alebo zmierovací orgán môže podľa povahy sťažnosti začať konanie. Tieto informácie zahŕňajú aj sídlo, telefónne a internetové kontaktné údaje a poštovú adresu príslušného orgánu alebo zmierovacieho orgánu v mieste bydliska alebo pobytu spotrebiteľa. Informácie by mali obsahovať aj to, či sa spoločnosť REHAU uchýli k postupu zmierovacieho súdu s cieľom vyriešiť spotrebiteľský spor.